torsdag, april 26, 2007

Google, google....

..what´s happening? Hela min Personliga sida med alla mina länkar, dokument, bokmärken, flöden och öden. Puts väck. Kaputt, ajöss, BORTA! Hjälp, jag är tydligen google-beroende. Jag kommer inte ens ihåg vilka adresser som var inlagda. Än mindre mina anteckningar om vad jag ska handla till middag.

Berätta vad som hänt? Vem av google-arkivarierna tryckte på Yes-knappen på frågan Vill du spara dina ändringar? För det vet jag av erfarenhet att det är inte så bra.
Men P säger lugnt att i morgon är det nog ordnat. Då har du dina filer igen ska du se. Jag litar på honom. Och jag lägger härmed mitt cyberliv i experternas händer. De brukar fixa det mesta. ADB-gänget.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ja jag vet inte hur jag ska leva ... allt är ju puts väck... men jag har hittat till min kalender nu iallafall... så nått har jag koll på... men jag är djupt olycklig... vill ha min sida tillbax !

Maria sa...

Man kan få tillbaka sina länkar lite tillfälligt genom att lägga till google-bookmarks igen... men så fort ni uppdaterar sidan så är de borta igen!

Stina sa...

Det här är ju katastrof girls!

Lotta sa...

så skönt att allt är tebax ... jag drabbades av ett stort trauma!