torsdag, april 12, 2007

Nytt inlogg.

Hjälp vad konstigt det ser ut! Bara att vänja sig vid instrumetpanel och redigera i stället för dashboard och edit. Jag började trivas med de engelska termerna när jag äntligen förstod vad de betydde. (För oinvigda: alla bloggbegrepp har plötsligt översatts till svenska med vissa effekter på teckensnittet.)



Jag som bara tänkte visa en fin bild från landet. En påskbild med långt till knoppning och riktig vår. Kanske en föraning om att det blir sommar någon gång!



4 kommentarer:

Lotta sa...

fast jag har allt på engelska... fortfarande....

Stina sa...

Undrar om jag har gjort något..Jag har tydligen inte riktig koll på mina rörelser. Måste nog undersökas.

Lotta sa...

nä jag ser att det har blitt nått skumt hos mej åxå... så det verkar vara det normala just nu.. jag vill hellre ha engelskan....

Stina sa...

ja jag me!