onsdag, april 11, 2007

Dataanalfabeten

Jag älskar min dator. Bästa impulsköpet någonsin. Men jag skulle kunna slå ihjäl den när den konstrar. Jag känner mig maktlös och allvarligt benägen att ta till våld. Jag har absolut ingen aning om varför det helt plötsligt plingar till och kommer upp en ruta som säger:


RTHDCPL.EXE-Ogiltig flyttning av system DLL-fil



....DLL-filen C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX tog upp en minnesadress som reserverats för Windows system-DLL-filer
Kontakta leverentören av DLL-filen för att rätta till problemet.
JAG FATTAR INTE!!!! Jag har ju inte gjort nåt! Jag vet inte vad felet innebär, jag vet inte hur jag ska kontakta leverentören som ska ta itu med mina PROBLEM och jag har framför allt ingen aning om graden av allvar beträffande mina PROBLEM. Jag har för faan knappt börjat betala av på datorn. Den är ny och frisk, enligt mig, och borde vara väloljad nog i artärerna för att klara att gammelkärringen slinter lite på tangenterna. Min dator ska inte ha några DLL-problem, basta!

Inga kommentarer: