onsdag, april 04, 2007

Mot Norrlandsskogen!


Snart styr kosan mot Cityterminalen och Y-buss. Upp till Ångermanland. Bussresan brukar vara en pärs men väl värd sina bestyr när man väl är på plats.

Jag har förberett mig med pocketböcker och marsipankycklingar. Övriga förnödenheter hoppas jag få tag på i Härnöhallen. Det här ska bli en umgås- och läsarhelg tänkte jag. Sitta på verandan och ta ett glas öl, får nog bli till maj om vi ska tro vädergudarna.


Glad påsk till alla vänner, släktingar och andra bloggare!

3 kommentarer:

Maria sa...

Glad Påsk kära!

Lotta sa...

Hur långt påsk-lov har du tagit egentligen ???

Stina sa...

Inte så jättelångt, men ingen dator på landet och sen har det varit lite att stöka med på jobbet när jag kom hem. (Vicken jävla smäll!!!) Men nu tror jag att jag är på banan igen.