tisdag, februari 10, 2009

Jag har också fått..


..en award!
Jag var först tvungen att begripa vad det är. Sedan blev jag alldeles rörd. Baronessan skickar en därför att hon tycker att Nijaska är väl värd ett besök. Wow!

Jag skickar vidare till mina inspirerande bloggvänner och hemliga och ohemliga läsare som är älskliga nog att kika på min blogg ibland och till och med pickar på bloggdörren och försynt undrar om jag gått hädan, när jag i själva verket bara ligger under filtarna i pörtet och glor på teven.


OC HÄR KOM DEN; tror jag. Jag fattar nog forfarande inte. Jag måste nog gå en extra utbildning för extra korkade bloggare.


13 kommentarer:

stella sweden sa...

meh...om vi ska kunna TA den så får du ju allt lägga ut awarden på bloggen...;)

GRATTIS!!!!

Anonym sa...

jag tycker att du är verkligen gort dig förtjänt av en award. Jag läsre regelbundet, fnissar försynt,känner igen mig men är dålig på att ge respons. Jag borde veta bättre, all samlad vetenskap säger att man ska uppmuntra! Men varför är det så svårt!! Orden finns som inte...
Monica

Stina sa...

Men Stella jag fattar ju inte hur man GÖR! Jag är inte så smart som jag ser ut förstår du.
Tack kära Monica! Jag vet att du finns där, det värmer bra. Kram!

stella sweden sa...

..oj då! Så här gör kvinna!
Först går kvinna till Baronessan och klickar på awarden, därefter högerklickar man PÅ bilden, väljer spara som och lägger den lättast på skrivbordet.
Sen går kvinna till sitt nya inlägg, klickar på lägg till bild...preciiis som vanligt alltså!

;)

stella sweden sa...

...konstigt egentligen för jag är smartare än jag ser ut....

;)

Stina sa...

Tack darling Stella, vad gjorde jag utan dig! Kram (ska försöka vilken dag som helst)

Baronessan sa...

Kom igen nu - stäng av TV:n och kryp fram ur täcket. Gör nu som instruktiva Stella har berättat...

stella sweden sa...

..precis..baronessantessan har talat!
Nu väntar vi...

Maria sa...

GRATTIS!!!

Stina sa...

Gode gud jag blir så nervös när jag ser ett inlägg om awarden, jag blir helt stressad över mina icke-talanger. Men du tror alltså att jag gjorde rätt den här gången?? See you tomorrow!(puh!)

Maria sa...

Du gjorde helt rätt!!!

stella sweden sa...

..yehaaa...U didit!

Stina sa...

Ja och det var tack vare dig Stella. Jag läste dina instruktioner med tungan rätt i mun och terminalglasögonen käckt på svaj.