tisdag, maj 29, 2007

Blank i hjärnan

Jag klickar på Redigera inlägg. Jag stirrar på några opublicerade kryptiska rader utan rubrik. Jag stänger. Klickar på Visa blogg. Där har det inte hänt så mycket sen sist. Jag kollar statistiken. Rätt dött där med. Inga kommentarer. Mitt liv är helt innehållslöst. Det finns ingenting att skriva om det. Någon nyhetskommentator har jag aldrig varit. Att plötsligt börja skriva om SAS nu, känns lite overkill. Kollar runt lite på bloggarna, men den fantasi som sprudlar där gör mig bara deprimerad. Jag tror jag går och lägger mig. Tomorrow is another day.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dina bloggar är super! Jag läser dina små vardagsbetraktelser med stort nöje (förutom när du är nedbäddad och sjuk förstås) och hög igenkänningsfaktor. Fortsätt blogga käraste kusin! Katarina

Lotta sa...

Ja fortsätt förbövelen, pausa möjligen bara... det är så trevligt här såååå !

Stina sa...

Katti och L8: Vad gulliga ni är! Jag tänkte nog fortsätta, men som sagt, ibland blir det totalstiltje.

Anonym sa...

Jag läser allt du skriver, dina uppmärksamma reflexioner över vardagen är befriande.

Stina sa...

Tack Monica. Väldigt kul att du följer bloggen. Och törs kommentera ibland. Det är roligt att höra lite "läsarröster" ibland.

Maria sa...

... och jag läser och fnissar jag med...