fredag, mars 23, 2007

Svettigt att vara bloggare!

Herregud! det här visste jag inte när jag skaffade bloggen. Att det kan bli såna misunderstandings. Nu är inte jag en racer-kommenterare på andras sidor, jag pysslar mest i min egen hörna av bloggvärlden. Men jag kollar andras bloggar och kommenterar någon enstaka gång när jag tycker att någon säger något roligt.

Men nu. Mitt namn har figurerat någonstans utan att jag själv är inblandad. Jag har för all del ett rätt vanligt namn. Stina som ni kära vänner vet. Någon annan pellejöns heter detsamma och sprider sina inte så smartskalliga kommentarer. Det är ju inte jag då, som skriver det där tramset. Intygas härmed för femtielfte gången. Men det kändes lite olustigt.

4 kommentarer:

Maria sa...

Man kanske ska hitta på ngt ovanligt alias... vi som har vanliga namn...

Stina sa...

Ja det har jag också tänkt på. Men vad skulle det vara? Jag har ingen fantasi när det gäller alias. (Tänker å tänker). Men nej. Jag kom inte på något. Det får bli Stina i alla fall. Trots komplikationsrisk.

Anonym sa...

Du kusin, det är ännu svettigare att var skogshuggare efter den senaste stormen "Per" och dessutom blivit farfar, när man som du just blivit femtiplussare (låtet väl "sött") rollatorn hänger och flåsar en i nacken! Faan va detta allt?????
Lev väl, det är en fröjd att följa dej i cyber´n ("Fikakompisen),m.m.)

Stina sa...

Kära kusin och fikakompis.Du vinner! Farfar är väldigt klädsamt på dig tycker jag. Och vem kan slå att kämpa med stormen "Per", plötsligt är mina egotrippade bekymmer rätt futtiga. Ser fram emot torsdag! (Ta med bild på bebisen om du har.)