onsdag, november 07, 2007

Ljuvlig semester

Nu har jag kommit hem från den ljuvligaste lilla minisemester. Sonen, mellanbrorsan och jag stuvade in oss i ett ryanairplan och slöt upp hos familjen på kontinenten. Så trevligt hos min gästfria bror! Så mysigt att få andas lite Frankrike, sniffa lite Tyskland och njuta rätt mycket Luxemburg. Och få träffa Cocos! Som vi längtat efter. Och de små grynen, som växer för varje gång man ses. Bilderna får prata den här gången.
(Som det går att klicka på så att vi syns ordentligt.)


Familjen samlad (i alla fall delar av den). Det blir inte så ofta, men är desto roligare när vi ses.

Franskt varumärke?


Metz. Trevlig stad i norra Frankrike som går bra att återkomma till många gånger.


La petite Suisse i norra Luxemburg. Ronjaskog säger barnen.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh, tack... nu känns det som om även jag varit på en liten minisemester!

Stina sa...

Jamen vad trevligt att vi kan dela på våra upplevelser. Jag njuter av anblicken av dina Doc Mart och du följer med till Europa.