lördag, december 29, 2007

Jag gjorde det!

Jag är ju (som de trogna bloggläsarna redan vet) en person som alltid går omkring och är smårädd och ytterligt försiktig av mig. Men nu haver jag liksom ledsnat på mig själv. Jag är trött på att oroa mig för att barnen ska råka ut för något hemskt, jag är trött på att inbilla mig att jag har magcancer. Så idag gjorde jag det! Beställde en resa till Marocko bara till mig själv. Jag kan ju lika gärna sitta och gruva mig i Marocko, tänkte jag spotskt och bara beställde liksom. Jag ska inte åka förrän i april, men i alla fall.

Här ska jag bo:








Smaka på orden
  • Marrakech
  • myntate
  • Sagoberättarens torg
  • medinan
  • Atlasbergen (inte Atlasmuren)

7 kommentarer:

Lotta sa...

Åååå Grattis !

Åååå Marrakech !!

Stina sa...

Tack Lotta. Ja jag grattar mig själv hela tiden. Och så säger jag Ååå Åååhh! när jag tittar på bilderna på nätet.

Lotta sa...

Ja d låter helt underbart, underbart & modigt :)

Maria sa...

Herren vare lovad!!! Guuud vad bra gjort... så jag slipper fara med lögner när jag pratar om din Marockoresa...

Stina sa...

Jaaa Maria. Nu kan både du och jag babbla på helt obehindrat. Visst är det KUL!!

Lotta sa...

Tack för igår ! Goda goda tårtor !!!

Stina sa...

Tack själv! För trevligt besök och smarriga filmer.