torsdag, mars 19, 2009

Torsdagkväll



Hej hopp vad festligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, en riktig partykväll blev det!
Vårt samtal tidigare ikväll fick mig att fatta mod och därefter fatta ett viktigt beslut. Detta beslut lär inte göra livet roligare - men en smula sannare. Så du har betytt något viktigt för en vän ikväll,och jag tackar för det.
Återkommer och tjuter lite en annan kväll, om det är ok.
Annie

PS: Får man förresten vara såhär allvarlig på en blogg?!En som försöker lära sig hur det går till. DS

Maria sa...

Ååååh... jag tycker det ser toppenmysigt ut jag... om man lägger till ett glas körsbärsvin!

Stina sa...

Annie kära du, jag ringer i kväll och lyssnar. ja man får vara allvarlig. På bloggen och i livet.

Stina sa...

Kära Maria, jag hade inget körsbärsvin, men vanligt vi som hjälper i alla väder. Fastän det fick inte vara med på bilden.