onsdag, mars 18, 2009

Dagsnoteringar

  • Jag vill ha en blommig vårkappa med stora, härligt blaffiga röda rosor på.
  • Jag vill vara ute och spankulera på de leriga gångvägarna utanför mitt jobb.
  • Jag har våldsam träningsvärk från i måndags då jag kände mig hurtig nog att flåsa mig igenom två träningspass på raken.
  • Jag har druckit fyra koppar kaffe under de senaste två timmarna av den anledningen att det finns sockerskorpor i burk i vårt personalrum.
  • Jag kan överleva ytterligare några timmar genom att suga på mina tänder där det fortfarande ryms ansenliga mängder sockerskorpsrester.
  • Oerhört nog har jag uträttat en mängd ärenden av arbetskaraktär fastän jag mestadels suttit och glott ut genom fönstret samtidigt som jag fingrat på min mobil.
  • Det ligger en färdigformulerad planeringsdag i mitt huvud. På något sätt ska den tranformeras till ett elektroniskt dokument i min dator. Kan man använda bluetooth till det?

2 kommentarer:

stella sweden sa...

hmmm..själv står jag på jobbe U gör just ingenting annat än kollar runt här o var...

Stina sa...

Jag vet. Det blir väldigt mycket stå och glo. Och oja sig för att man borde göra nåt vettigt. Planera planeringsdag till exempel. (Svälj.)