tisdag, september 11, 2007

Alldeles, alldeles underbart...

Ja bättre kunde det inte bli. Bröllopet. Att se sin dotter gå uppför altargången och se så lycklig ut. Det var en upplevelse. Så söt, så beslutsam, med den mest förtjusande unga man vid sin sida. Allt var perfekt. Vigselceremonien var högtidlig men avslappnad. Sångerskan sjöng bedårande. Gästerna var glada och maten topp. Det är svårt att beskriva. Det får bli lite bilder. Inte mina dock. Jag avstod från fotande. Jag ville uppleva min dotters bröllop utan att behöva se det genom en lins. Bilderna är Cocos, tack för flitigt fotograferande!


The lovely couple!

Förväntansfulla gäster i kyrkan

Tårtan. Vit prinsess.


Bröllopsdans.

Föräldrarna.
Syskonen

Mormor och farmor.

Morbröderna

Moster, morbror och syskonbarn.

Kusinerna och kusinbarnen.

De Goda vännerna.

Några höll tal...

...och sedan blåste dansen igång.


Och för er som undrar hur det gick med klänningarna. Här är de.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag har längtat efter att få se bilder! Vad vackra ni är, och vilka sjukt fina klänningar! Imponerande. Vi ses /Sarah

Maria sa...

Ljuuuuvliga tårtpinglor!!!

Anonym sa...

Ahmen alltså herregud! Bilderna är ju verkligen hur fina som helst, för att inte tala om era klänningar! Och hur bedårande ser Maja och John ut? Fantastiskt! Du är så duktig Stina, både producerat de här fina klänningarna och alla vackra barn! :)

Lotta sa...

Vilket pingel-party !

Anonym sa...

Mm man kan inte säga annat än att 1) Man är stolt över morsan
2) Man blev till slut en bakelse

Stina sa...

En riktig bakelse! Miss you sweetie.