lördag, december 05, 2009

Ta tag i mitt liv

Kanske det är dags att ta tag i sig själv så här framemot jul. Dyrt och heligt har jag i alla fall lovat att inte avge några nyårslöften nästa år. Det känns befriande. Förra årets löften lider så här i årets sista skälvande dagar av akut anemi. Nada, närmare bestämt, blev det av de löftena.
Till min stora förvåning/fasa/förtjusning, upptäckte jag av en slump att den här eländiga bloggen fortfarande hemsökes av hoppfulla besökare. Kära ni, nytt försök alltså. Dock ABSOLUT inte någon typ av nyårslöfte.

9 kommentarer:

Maria sa...

Skönt att du är tillbaka... om så än sporadiskt... men allt skrivande av denna typ måste var på det sättet... det är lag på det!

Ses snart!

Stina sa...

Tack Maria, jag följer den lagen. Ses!

Anonym sa...

MENE, MENE TEKEL, UFARSIN

Monica sa...

en chansning och du var där...har saknat dina funderingar. Vi ses i hallen den 22 hoppas jag, så julkänslan infinner sig.

stella sweden sa...

Jag har också vart borta en tid men allt har SIN tid o det är LAG på det som maränngen så vackert skriver! Saknar ju dina fnurriga inlägg ändån!
Glad för att jag tog mig tid att gå runt runt runt rint sint vint U geshwint! (som min mormor alltid sa, nu jäklar ska det gå geshwint), undras ibland vart hon fick de gammeltyska orden ifrån? Kanske vi gutar är tyskar? jaja..något för dig att finurra över! ;)

Baronessan sa...

Heja, heja, fortsätt så... :)

Stina sa...

Åh, hej hej Stella och Baronessan. Vad gulliga ni är som fortfarande finns i environgerna. Vilket år som helst, vilket år som helst....

Anonym sa...

Nu är de dagens blogg på min blogg , gå in och läs mer.

RealExams sa...

i love this interesting blog post and your picture is great i love this blog thanks for sharing this post.